Reputation management: The social media must-haves for your crisis plan

The numbers are trending nicely for social media. A new piece of research out this week estimates the global social networkad spend will top $8 billion next year and approach $10 billion the year after. There’s another social media figure on the rise too: despite the increased investment in social, companies are getting blindsided by the social media-fueled PR crisis, as our recent research into this shows. Here then are a few important tips to consider for integrating social media into your crisis communications plan.We thought it would be more helpful for you and your team if we took the findings of our analytical History of Social Media Screw-Ups and distilled these eight take-away points.  They are the most oft-repeated missteps and misconceptions that lead big brands into trouble with the public.

Lire la suite

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s